Επιστροφές

Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε το έντυπο  ”Δελτίο Επιστροφής – Αλλαγής Προϊόντος” .
Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή στο μέγεθος του προϊόντος που παραγγείλατε και λάβατε ή επιθυμείτε άλλο προϊόν, έχετε τη δυνατότητα να την πραγματοποιήσετε εντός 15 ημερών από την παραλαβή.
Εξαιρούνται οι ειδικές παραγγελίες.
  1. Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο +30.210.7657637 ή στο email info@14u.gr.
    Κατόπιν συνεννοήσεως, συνεργάτης μας θα σας δώσει οδηγίες πώς να επιστρέψετε το προϊόν.
  2. Στείλτε τα προϊόντα τα οποία επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε στην διεύθυνση:
    1.4.U – Ρόπτρο Α.Ε.
    Καραολή και Δημητρίου 51 Βύρωνας 16231.
  • Εάν ο λόγος της αλλαγής προκύπτει από ευθύνη του πελάτη, τα έξοδα αποστολής καθώς και ο έλεγχος της αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του ή με το Ταχυδρομείο.
  • Εάν ο λόγος της αλλαγής προκύπτει από ευθύνη της εταιρείας, τα έξοδα αποστολής καθώς και ο έλεγχος της αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.
  1. Το προϊόν που ο πελάτης επιστρέφει, πρέπει να είναι καθαρό και χωρίς ξένες οσμές (όπως κρέμες, αρώματα ή καπνός από τσιγάρα),να μην είναι φορεμένο, να μην έχει πλυθεί, να μην είναι σκισμένο, στην αυθεντική του συσκευασία και με όλες τις ετικέτες.
  2. Η αποστολή πρέπει να συνοδεύεται από το απόκομμα παραλαβής και το έντυπο αίτησης για την αλλαγή. Να καταγραφεί στο έντυπο το όνομα σας, τηλ. επικοινωνίας και ποια προϊόντα θέλετε για την αλλαγή.
  3. Συσκευάστε προσεκτικά τα δέματα για να εξασφαλιστεί η σωστή διατήρηση των προϊόντων κατά τη μεταφορά. Τα δέματα με τα προϊόντα που επιστρέφονται, αν λόγω της ακατάλληλης συσκευασίας έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, θα επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση.
  4. Κατά την παραλαβή του δέματος στην εταιρεία μας, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς ή μέσω email. Αν υπάρχουν πράγματα τα οποία δεν είναι ξεκάθαρα ή χρειάζονται επιπλέον διευκρινίσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.
  5. Μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση προϊόντος στις εξής περιπτώσεις:
  • Το προϊόν ή το μέγεθος δεν είναι της αρεσκείας σας.
  • Παραγωγικού ελαττώματος του προϊόντος.
  • Απεσταλμένο λάθος προϊόν, διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει.
  • Άλλος λόγος κατόπιν συνεννοήσεως.
Η αντικατάσταση προϊόντος που έχει υποστεί φθορά κατά την μεταφορά του, θα μελετηθεί μόνο με βάση το Πρωτόκολλο που συντάχτηκε με την παρουσία του courier.
Όταν  λάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα υπολογίζεται μόνο η αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων, χωρίς τις επιπλέον χρεώσεις (έξοδα αποστολής).
Όταν θα σταλεί το προϊόν που έχει γίνει αλλαγή, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν ο λόγος της αλλαγής προκύπτει από ευθύνη της εταιρείας .